VRIJEME JE ZA ŠIRENJE

VRIJEME JE ZA ŠIRENJE
Objavljeno: 27.12.2018.

Kako mali biznis pretvoriti u veliki biznis

Objavljeno: 27.12.2018.
Napisao: Biznis Akademija
Objavljeno: 27.12.2018.

Kako povećati opseg posla nije samo cilj svakog biznisa, to je često nužnost važna za opstanak poslovanja. Isprobajte jednu ili više strategija rasta koje su uspješno primjenjivane u različitim tvrtkama

Mislite da je došlo vrijeme za širenje vašeg poslovanja, no niste sigurni kojim putem krenuti? Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vas usmjeriti kako najbolje pristupiti ovom dugotrajnom i zahtjevnom zadatku.

Postavite ciljeve koji vode ka širenju poslovanja

Vaš mali biznis neće rasti, barem ne brzinom kojom želite, ako nemate postavljene ciljeve i planove kako to ostvariti. Kao vlasnik male tvrtke, morate biti dovoljno mudri kako biste prepoznali prilike koje tržište nudi te dovoljno brzo reagirali na iste. Ono što je ključno u ovoj situaciji je znati da su vaši proizvodi jasno definirani te da imaju svoju publiku, odnosno kupce te da zaposlenici rade u okruženju koje je za njih izazovno i stimulativno. Kada se ti aspekti ispune, onda će se povećati i vaša prodaja, što će dovesti do povećanja kapitala potrebnog za širenje biznisa. Ekspanzija uglavnom uključuje otvaranje novih lokacija, a jednom kada nova lokacija postane stabilna i uspješna, možete se proširiti na drugu i tako dalje. Također, možete licencirati vaše proizvode kako bi ih prodavali drugi dobavljači, što će dovesti do financijskog rasta, ali i prepoznatljivosti vašeg brenda.

Prepustite posao i drugima

Kako biste rasli, morate imati tim ljudi kojemu možete vjerovati da Će obaviti posao kako treba. Kada imate svoju firmu vjerojatno mislite da ste vi osoba koja najbolje zna kako cijeli proces treba voditi i dajete sve od sebe, ponekad i previše, kako biste svime upravljali da vam nešto ne bi slučajno promaknulo. Zašto je to loše? Kada govorite sami sebi „Ja to mogu učiniti brže i bolje“ i radite posao druge osobe, potičete zaposlenike da vam dolaze samo onda kad se suočavaju s nekim problemom, a ne da vam ponude njegovo rješenje. Zato trebate imati voditelja/e na određenim pozicijama, kojemu vjerujete i kojeg ste obučili, kako bi on odgovarao za taj dio posla, dok se vi možete posvetiti onome što vam najbolje leži. Također, većina tvrtki mogla bi povećati svoj mjesečni prihod kroz bolju obuku zaposlenika koji rade s financijama.

Potaknite ljude da vam pristupaju rješenjima, a ne pritužbama!

Proširite proizvodnju

Možete biti uspješni, ali nećete doživjeti veliki rast ako se usredotočite samo na jedan proizvod. Coca-Cola ne prodaje samo sodu u crvenim limenkama. Također prodaje sok, sportska pića i flaširanu vodu. Apple proizvodi računala, MP3 playere, telefone i tablete. To su primjeri velikih korporacija koje su rasle zahvaljujući velikoj raznolikosti ponuđenih proizvoda. Međutim, nemojte se usredotočiti na druge proizvode dok se vaši primarni proizvodi ne prodaju dobro, odnosno sve dok kupci nisu zadovoljni njima.

Postanite poznati!

Ne možete očekivati poslovno širenje ako vas nitko ne poznaje. Bilo da se radi o videozapisima, člancima ili plaćenom oglašavanju, morate povući neki potez kojim ćete osvijestiti ne samo ljude, već i druge firme o postojanju vašeg brenda. Imajte na umu da je i prisustvo na raznim događanjima, poput sajmova, odličan način za promoviranje svog imena. Ali, pritom imajte na umu da će vam sve to uzeti određeno vrijeme, ali i novac, stoga širenju tvrtke pristupite polako i mudro.

 

NOVOSTI IZ

Tele2 fiskalizacija za samo 79 kn/mj

Kako bi poslovanje učinio jednostavnijim, Tele2 je za sve obveznike fiskalizacije pripremio PAKET ZA FISKALIZACIJU za samo 79 kuna mjesečno bez PDV-a. Paket uključuje Alcatel Pixi 4, Bluetooth printer te aplikaciju za fiskalizaciju računa zahvaljujući kojoj korisnik može izdati fiskalni račun, arhivirati ga, fiskalizirati naknadno te ispisati dnevni promet.


Nastavi čitati