FOTOGRAFIJA

FOTOGRAFIJA
Objavljeno: 27.08.2018.

Dobra fotografija prodaje proizvod

Objavljeno: 27.08.2018.
Napisao: Biznis akademija
Objavljeno: 27.08.2018.

Snimiti dobru fotografiju ne čini se teško, pogotovo danas kada mobiteli imaju odlične kamere. Međutim, to i nije baš tako jednostavno, pogotovo ako želimo prodati ono što je na fotki

Neovisno o tome čime se bavite, za svaki obrt vrijedi isto – dobre fotke privlače kupce! Primjerice, imate cvjećarnicu ili izrađujete nakit – kako ćete prodati svoje proizvode ako na internetu nemate dobre fotografije? Neovisno o tome imate li web shop ili svoje proizvode prodajete putem društvenih mreža, vjerujte, dobra fotka učinit će čuda. To potvrđuje i istraživanje analitičke platforme za istraživanje tržišta KISSmetrics prema kojemu će se čak 93% online kupaca odlučiti na kupnju na temelju vizualne privlačnosti proizvoda! Osim toga, mnogi kupci će kvalitetu nekog proizvoda procijeniti na temelju kvalitete fotografija, stoga valja uložiti malo truda da one budu zaista dobre.

Napravite svoj studio

Za dobru fotografiju prvenstveno vam je potreban dobar fotoaparat. Iako današnji mobiteli imaju zaista odlične kamere, pametnije je investirati u dobar fotić jer je razlika u kvaliteti fotke nemjerljiva. Osim dobrog fotića potreban vam je stol, bijela pozadina, stativ i rasvjeta.

Bijela pozadina potrebna je kako bi fokus bio samo na proizvodu koji prodajete i kako bi se lakše izbjegle sjene oko proizvoda. Postoje dvije opcije o kojima možete razmisliti:

  • Kupnja profesionalnog foto boxa za reklamu (primjerice putem eBay-a ili Amazona)
  • Kupnja bijelog papira (primjerice papir za plakat koji se može naći u knjižarama)

Kad nabavite bijelu pozadinu, potrebno ju je namjestiti na stolu ili stolici (ovisi o veličini proizvoda koji fotkate) tako da se papir savija na mjestu prelaska iz vodoravnog u okomit dio.

Izvor: bigcommerce.com

Ako je proizvod veći, bijeli papir postavite uz zid tako da gornji dio papira pik trakom zalijepite za zid, a ostatak pustite da padne uz zid na stol.

Izvor: bigcommerce.com

Tek kad postavite bijelu pozadinu, trebate se pozabaviti rasvjetom. Ako imate velik prozor ili staklena vrata, postavite stol ili stolac za slikanje blizu njih i iskoristite prirodno svjetlo za rasvjetu. Međutim, nije loše imati jedan reflektor koji će primarno osvjetljavati proizvod te jednu manju lampu koju ćete po potrebi rotirati s lijeve ili desne strane proizvoda kako bi smanjili sjene oko proizvoda.

I posljednje, potreban vam je stativ kako bi fotoaparat mogao snimiti jasne, čiste i izoštrene fotografije. Naime, i najmanje podrhtavanje ruke, čak i ako se oslonite laktovima na stol, pridonijet će mutnim i nejasnim fotkama, a to nikako ne želite.

Sad kada imate sve potrebno za dobru fotografiju, preostaje vam samo poigrati se s kutovima fotografiranja i osvjetljenjem kako biste vidjeli što najbolje funkcionira za vaše proizvode. Sve rubove oko bijele pozadine izrežite kasnije nakon što fotografije prebacite na računalo i provjerite jesu li sve fotke izoštrene odnosno jesu li mutne. To možete u nekom od programa za uređivanje fotografija kao što su Photoshop ili FotoFlexer. Nakon toga sve što vam preostaje je objaviti fotke na svojim društvenim stranicama ili web shopu kako bi ih (potencijalni) kupci mogli vidjeti.

Trik: Izbjegavajte filtere – dobra fotografija treba biti u originalu bez dodatnih efekata ili promjena boje. Također, poigrajte se s postavkama za balans bijele boje i temperature fotografije dok ne dobijete onakvu fotografiju koja je najvjernija originalnom proizvodu. Ponekad, ako ne podesite balans bijele boje, proizvod na fotografiji ne mora izgledati vjerodostojno, stoga se pozabavite postavkama fotoaparata sve dok fotke ne budu identične proizvodu u stvarnosti.

NOVOSTI IZ

Tele2 fiskalizacija za samo 79 kn/mj

Kako bi poslovanje učinio jednostavnijim, Tele2 je za sve obveznike fiskalizacije pripremio PAKET ZA FISKALIZACIJU za samo 79 kuna mjesečno bez PDV-a. Paket uključuje Alcatel Pixi 4, Bluetooth printer te aplikaciju za fiskalizaciju računa zahvaljujući kojoj korisnik može izdati fiskalni račun, arhivirati ga, fiskalizirati naknadno te ispisati dnevni promet.


Nastavi čitati