Uključi se u biznis akademiju!

Tele2 ti osigurava BESPLATNO edukaciju vrijednu 2.000,00 kn.

POZNANSTVA

POZNANSTVA
Objavljeno: 11.04.2018.

Digitalni mingle – važno je koga znaš!

Objavljeno: 11.04.2018.
Napisao: Biznis akademija
Objavljeno: 11.04.2018.

Ako ste mali ili srednji poduzetnik, vjerojatno nemate puno slobodnog vremena, ali ono vrijeme koje imate važno je iskoristiti kako bi se povezali s ljudima iz svoje branše. Ovaj potez smatrajte investicijom koja će vam se dugoročno isplatiti.

Upravo je umrežavanje sjajan način stjecanja potencijalnih klijenata, bilo da je to novi partner za budući projekt ili novi kupac. Također vam pomaže da budete u koraku s trendovima u vašoj industriji te pritom saznate neke nove taktike koje možete iskoristiti kako bi unaprijedili svoje poslovanje. Postoji nekoliko načina kako to efikasno napraviti.

Povežite se online

Pronađite druge poduzetnike i povežite se s njima online. Oni mogu biti iz vaše industrije ili članovi vaše zajednice. Pratite ih na društvenim mrežama (s profila tvrtke) kako bi pokazali interes za njihov biznis i spomenite njihovu uslugu ili proizvod u Facebook ili Instagram postu. Time ćete ostaviti dobar dojam među poduzetnicima, koji će vam vjerojatno istom gestom vratiti uslugu.

Drugi način je povezivanje s ljudima putem Facebook grupa. Mnoge branše imaju svoje grupe na Facebooku, primjerice, osobe koje se bave proizvodnjom glazbenih instrumenata mogu se učlaniti u grupe gdje se nalaze glazbenici (bubnjari, gitaristi...) te im tamo s vremena na vrijeme ponuditi svoje proizvode. S druge strane, postoje i grupe gdje se okupljaju mali i srednji poduzetnici te se tamo međusobno obavještavaju o novostima u poslovanju, promjenama u zakonu i sličnim korisnim informacijama. Sve što trebate je upisati u Facebook tražilicu ''poduzetnici Hrvatske Business Club'' ili ''uspješni poduzetnici'' i zatražiti pristup grupi.

Organizirajte druženja

Imajte na umu da u ovom svemu niste sami i da drugi poduzetnici također traže način kako se povezati s ljudima iz svoje branše. Zašto onda vi ne biste probili led i organizirali malo druženje u prostoru svoje tvrtke ili unajmljenom prostoru?

Potaknite goste da pričaju o svojem poslovanju te im omogućite da predstave svoje proizvode i usluge. Vi, kao domaćin, pružite im brošure na kojima se nalazi logo vaše tvrtke te sve informacije koje potencijalni klijenti i partneri trebaju znati – čime se vaša tvrtka bavi, koje usluge nudi, koja su joj dosadašnja postignuća, a koji su budući ciljevi. Na kraju druženja podijelite poklon vrećice u kojima će se naći vaši proizvodi ili kupon s popustom za usluge. Osim što ćete ovim putem upoznati puno ljudi iz svoje branše, ti isti poduzetnici zvat će vas na svoja druženja

Zašto je ovo bitno? U istraživanju Embassy Suitesa 97% poslovnih putnika izjavilo je da je interakcija ''licem u lice'' bila najvažniji dio razvoja i održavanja snažnih odnosa s klijentima, a 53% njih je reklo da povećava susrete s klijentima u odnosu na prethodne godine.

Pridružite se organizacijama

Kada birate organizaciju kojoj se namjeravate pridružiti prvo uzmite u obzir vaše ciljeve i potrebe klijenata te što vi želite dobiti od članstva u toj organizaciji. Također, informirajte se o tome koliko je aktivnih članova u grupi i koliko se događaja organizira na godišnjoj razini.

Riječ je o organizacijama koje vas mogu spojiti s influencerima u vašoj branši, ponuditi vam priliku za razvoj ili pomoći ako se nađete u nepoznatoj situaciji. Također, ići ćete na njihova okupljanja te se tako povezati s drugim poduzetnicima i klijentima. Neke organizacije znaju pomagati svojim članovima tako što im pružaju popust na poštanske usluge (shipping) ili pomažu oko osiguranja.

Idite na konferencije

Pohađanje konferencija, osim što oduzima vrijeme, također utječe na vaš budžet. No, prije nego što odlučite platiti ulaznicu za neku konferenciju, raspitajte se što možete očekivati od iste. Saznajte koliko se ljudi obično pojavljuje te kojeg su kalibra govornici koji će održati predavanja. Također, potražite objave s prošlogodišnjeg događaja kako bi vidjeli komentare ljudi koji su tamo bili.

Zašto ulagati u ovakve događaje? Veliki eventi i konferencije povezuju vas s jako puno ljudi iz vašeg područja, uključujući velike influencere. Usto, pružaju vam dobru priliku da sretnete i porazgovarate s poduzetnicima s kojima inače niste u kontaktu. Možete i sudjelovati na radionicama, gdje ćete naučiti nešto novo ili unaprijediti postojeće znanje. Ako se konferencija ne održava u vašem gradu, a trošak prijevoza i boravka vam se čini preskup, uvijek možete potražiti nekoga iz vaše blizine tko ide na isti događaj i s kime možete podijeliti troškove.

Ako se budete držali ovih koraka, uspješni rezultati neće izostati.

NOVOSTI IZ

Bezbroj gigabajta za bezbroj poslovnih ideja

Sve više poslova se obavlja izvan ureda: od kuće, iz kafića pa čak i u prirodi. Ured svaki dan u drugom gradu. Zašto ne? Vaše ideje nemaju ograničenja, zašto bi ga imao vaš internetski promet? Nemojte hodati uokolo i gubiti vrijeme tražeći WI-FI signal, nego otkrijte neograničenu slobodu komunikacije uz Tele2.


Tražite mobilnu uslugu ili internet za poslovne korisnike?

Ostavite kontakt i naši stručnjaci će vas kontaktirati u najkraćem roku.